Monitory reklamowe i informacyjne
Digital Vitra, jako kompleksowy dostawca usług Digital Signage dostarcza swoim klientom wszelkiego rodzaju komponenty do rozwiązań audiowizualnych. Oferujemy zarówno profesjonalne monitory reklamowe, ścianki video, ściany LED, okablowanie, konferencyjny sprzęt AV, projektory, wiele rodzajów uchwytów, totemy, kioski interaktywne oraz komputery i oprogramowanie pozwalające szybko, stabilnie i bezpiecznie zarządzać treściami reklamowymi i informacyjnymi wyświetlanymi na urządzeniach.
Jesteśmy w stanie profesjonalnie pomóc w wyborze odpowiedniego sprzętu spełniającego nawet najbardziej nietypowe wymagania klienta. Zawsze dobieramy rozwiązania, które będą optymalne kosztowo, w stosunku do wymaganej w projekcie jakości.
Monitor reklamowy
Podstawowym narzędziem do komunikacji audiowizualnej z klientami są monitory reklamowe. Pozwalają one na skuteczne, szybkie i elastyczne przekazywanie informacji – zarówno sprzedażowej (monitor do reklam, monitor do promocji) jak i organizacyjnej (monitor z informacją na lotniskach, stadionach, w urzędach, klinikach czy hotelu). To nowoczesne rozwiązanie, które pozwala wygodnie zarządzać treścią w wielu lokalizacjach na raz, łatwo poprawić czy zmienić umieszczone na nim informacje oraz wyświetlać dane, które pobierane są „w danym momencie” (np. numerki pacjentów w przychodni, czy ilość produktu na stanie sklepu).
Profesjonalny monitor Digital Signage a zwykły telewizor
Monitory reklamowe dla biznesu różnią się od telewizorów, które są powszechnie stosowane w domach. Mają zdecydowanie większą jakość komponentów, posiadają gwarancję producenta na minimum 3 lata, pozwalają na użytkowanie sprzętu 24/7 oraz na używanie monitorów zarówno w pionie jak i w poziomie. Więcej o tym można przeczytać w tym dokumencie.
Typy Monitorów
Monitory możemy rozróżniać względem kilku parametrów. Kupując dany sprzęt musimy uwzględnić ich zastosowanie oraz warunki w jakich będzie pracował. Inaczej jest, gdy kupujemy monitor do wnętrza restauracji pracującej 12 godzin na dobę a inaczej, gdy potrzebujemy monitora na witrynę sklepu, który będzie pracował 24/7 w świetle dnia w pozycji pionowej.
Zadaniem profesjonalnej firmy jest tak ustalić potrzeby klienta, by dobrany został sprzęt optymalnie spełniający wymagania projektowe.
Najważniejsze cechy profesjonalnych monitorów Digital Signage, które należy brać pod uwagę to:
Wielkość ekranu
Liczona jest w calach przekątnej ekranu (1 cal = 2,54 cm)
Jasność
Liczona w nitach (1nit = 1kandela / m2)
Rozdzielczość
Liczona w pixelach
Układ monitora
Ciągłość pracy
Liczony w godzinach użytkowania na dobę.
Matryca
Jest kilka bazowych typów matryc LED