Czym jest Digital Signage?

Digital Signage (inaczej DOOH – Digital-Out-Of-Home) to system umożliwiający cyfrową dystrybucję multimedialnych treści poprzez centralnie zarządzaną sieć wyświetlaczy. Można to sobie wyobrazić jako prywatną telewizję (potencjalnie interaktywną), nad którą mamy pełną kontrolę. Na naszych nośnikach wyświetlamy wybrane przez nas treści, w wybranym przez nas czasie i miejscu. Należy pamiętać, że na każdym nośniku możemy odtwarzać inną treść, np. promocje mogą być zupełnie inne w każdej lokalizacji.

Dlaczego warto z tego korzystać?

Jest wiele powodów dla których warto korzystać z rozwiązań Digital Signage:

ruchomy obraz

filmy i ruchomy obraz przyciągają wzrok – 65% osób zwraca na niego uwagę

podnoszą prestiż

wykorzystywanie nowych technologii zwiększa prestiż marki firmy

zachęta do zakupów

30% osób przyznało, że dokonało zakupów pod wpływem reklamy z ekranu

bogaty kontent

można odtwarzać filmy i obrazki, umieszczać kilka na raz w dowolnym układzie, pokazywać wiadomości i pogodę

łatwa wymiana treści

w odróżnieniu od klasycznego plakatu treść na monitorze można zmienić na 1000 ekranach w 5 minut

skraca czas oczekiwania

ludzie w poczekalni czy kolejce mieli poczucie że czas oczekiwania był około 35% krótszy

Nośnik - na czym możemy wyświetlać kontent?

Nośniki przekazywanych treści dostępne na rynku są bardzo zróżnicowane. Zaliczamy do nich między innymi:

telewizory hotelowe

monitory LCD o różnym rozmiarze (od 10 do 98 cali)

telewizory hotelowe

telewizory i monitory starszego typu (zwykłe telewizory, monitory CRT, plazmowe)

ekrany projekcyjne

projektory optyczne i laserowe z ekranem projekcyjnym

ściana wideo reklamowa

ściany LED o dowolnie dużym rozmiarze, zwykłe lub transparentne (przeźroczyste), o różnej rozdzielczości (plamce) od 10mm poprzez , 4mm i 2.5mm aż po telebimy z plamką 0.8mm

Jak wybrać dobrego dostawcę?

Wybierając firmę, z którą będziemy realizować nasze projekty Digital Signage musimy uwzględnić kilka kluczowych cech i parametrów, które powinna posiadać:

Wszechstronność – powinna umieć doradzić w doborze sprzętu i oprogramowania oraz wesprzeć w procesie montażowym i na każdym innym etapie projektu 

Rzetelność – powinna sumiennie dostarczać swoje usługi tak, by wdrożone rozwiązania działały bez zakłóceń, a w razie problemów szybko i sprawnie reagowała. 

Elastyczność  powinna wybierać rozwiązania idealnie dobrane do potrzeb klienta, które pozwolą stworzyć system optymalny jakościowo i kosztowo 

Zapraszamy do kontaktu!