Digital Signage w Hotelarstwie
TELEWIZJA HOTELOWA – TO WIĘCEJ NIŻ TELEWIZOR
Telewizor w pokoju hotelowym to standard, bez którego trudno wyobrazić sobie godny polecenia hotel.
Nowoczesne rozwiązanie, jakim jest telewizja hotelowa, to nie tylko telewizor, w którym gość hotelu obejrzy wybrany program – to wiele dodatkowych funkcji, które podniosą prestiż oraz również tych generujących dodatkowe przychody dla hotelu.
Przykładowe funkcje to:
– imienne powitanie gościa hotelowego, po tym jak wejdzie do pokoju
– wprowadzenie płatnych kanałów
– zyski z wyświetlania reklam partnerów biznesowych
– możliwość podglądu wybranych stref, np. basenu
– podłączenie Internetu
– limit głośności, by wracający nocą imprezowicze nie zbudzili głośną muzyką sąsiadów
– automatyczne wyłączenie odbiornika, jeżeli żaden klawisz pilota nie jest naciśnięty przez określony czas
– spersonalizowana wiadomość dla gościa hotelowego
Poza telewizją hotelową, monitory znajdą swoje zastosowanie w holu recepcyjnym, w części restauracyjnej, spa. Pomożemy Państwu dobrać odpowiednie rozwiązania.
Jakość i animowana treść reklamowa
na monitorze można przygotować niezwykle atrakcyjny wizualnie kontent oraz dodać do niego animacje, które przyciągają wzrok klientów (oko wyłapuje ruch) i zwiększają ich skupienie na ofercie. Taka atrakcyjność treści jest nieosiągalna w innych mediach reklamowych takich jak plakaty.
Automatyzacja i łatwość zmiany oferty
w każdej chwili można zmienić treści wyświetlane na ekranie, zarówno w jednym salonie sprzedaży jak i w całej sieci. Można również zaplanować taką zmianę z wyprzedzeniem, tak by w dogodnym dniu i godzinie treść uległa zmianie.
Oszczędność pieniędzy i czasu
zmiana plakatów czy najnowszych promocji zawsze skutkuje dodatkowymi kosztami wytworzenia nowych materiałów oraz ich wymiany, każdorazowo wymaga to działań pracowników w sklepie. Rozwiązania audiowizualne pozwalają na dystrybucję treści na wszystkie monitory na raz.
Oszczędność miejsca
na jednym ekranie można wyświetlać wiele informacji, gdyż mogą wyświetlać treści animowane i zmienne w czasie (w tak zwanych playlistach). Taka opcja zastępuje kilka plakatów na raz.
Możliwość połączenia z niezależnymi systemami informatycznymi
oprogramowanie pozwala wyświetlane treści synchronizować z systemami zewnętrznymi (np. systemem sprzedaży czy kasą fiskalną) oraz umożliwia budowę narzędzi sprzedażowych takich jak totemy z możliwością uruchomienia usługi kasy samoobsługowej, co znacząco skraca czas sprzedaży i długość kolejek w lokalu.
Profesjonalny wizerunek
korzystając z takich rozwiązań lokal jawi się klientom jako nowoczesny i profesjonalny.
Harmonogramowanie treści
specjalistyczne, ale wygodne w użyciu oprogramowanie pozwala na ustawienie wyświetlanego menu w taki sposób, że w odpowiednich porach wyświetla dedykowane menu. Np. pozwala łatwo w godzinach 9-12 wyświetlać ofertę śniadaniową, od 20 reklamować “happy hour” czy prezentować ofertę weekendową.
Nowoczesne rozwiązania audiowizualne mają wiele zalet, które odróżniają je od innych rozwiązań reklamowych. Mają one szerokie zastosowania w branży Retail. Podstawowe cechy to: