telebimy na stadiony

Digital Signage w obiektach sportowych i rekreacyjnych

Rozwiązania audiowizualne w obiektach sportowych i rekreacyjnych

Praktyczne zastosowania Digital Signage w obiektach sportowych i rekreacyjnych

Jakość i animowana treść reklamowa

na monitorze można przygotować niezwykle atrakcyjny wizualnie kontent oraz dodać do niego animacje, które przyciągają wzrok klientów (oko wyłapuje ruch) i zwiększają ich skupienie na ofercie. Taka atrakcyjność treści jest nieosiągalna w innych mediach reklamowych takich jak plakaty.

Automatyzacja i łatwość zmiany oferty

w każdej chwili można zmienić treści wyświetlane na ekranie, zarówno w jednym salonie sprzedaży jak i w całej sieci. Można również zaplanować taką zmianę z wyprzedzeniem, tak by w dogodnym dniu i godzinie treść uległa zmianie.

Oszczędność pieniędzy i czasu

zmiana plakatów czy najnowszych promocji zawsze skutkuje dodatkowymi kosztami wytworzenia nowych materiałów oraz ich wymiany, każdorazowo wymaga to działań pracowników w sklepie. Rozwiązania audiowizualne pozwalają na dystrybucję treści na wszystkie monitory na raz.

Oszczędność miejsca

na jednym ekranie można wyświetlać wiele informacji, gdyż mogą wyświetlać treści animowane i zmienne w czasie (w tak zwanych playlistach). Taka opcja zastępuje kilka plakatów na raz.

Możliwość połączenia z niezależnymi systemami informatycznymi

oprogramowanie pozwala wyświetlane treści synchronizować z systemami zewnętrznymi (np. systemem sprzedaży czy kasą fiskalną) oraz umożliwia budowę narzędzi sprzedażowych takich jak totemy z możliwością uruchomienia usługi kasy samoobsługowej, co znacząco skraca czas sprzedaży i długość kolejek w lokalu.

Profesjonalny wizerunek

korzystając z takich rozwiązań lokal jawi się klientom jako nowoczesny i profesjonalny.

Harmonogramowanie treści

specjalistyczne, ale wygodne w użyciu oprogramowanie pozwala na ustawienie wyświetlanego menu w taki sposób, że w odpowiednich porach wyświetla dedykowane menu. Np. pozwala łatwo w godzinach 9-12 wyświetlać ofertę śniadaniową, od 20 reklamować “happy hour” czy prezentować ofertę weekendową.

Nowoczesne rozwiązania audiowizualne mają wiele zalet, które odróżniają je od innych rozwiązań reklamowych. Mają one szerokie zastosowania w branży Retail. Podstawowe cechy to:

JESTEŚ ZAINTERESOWANY NASZĄ OFERTĄ?